Reklamacje

Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: 

LeStore

ul. Kaliska 38, 62-300 Września

lub na adres poczty elektronicznej: reklamacje@LeStore.pl

W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer zamówienia, rodzaj i opis zaistniałego problemu. 
Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, o możliwym realnym terminie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braków w reklamacji Sprzedający wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie do 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

Odebranie paczki od kuriera która jest uszkodzona nie podlega reklamacji w firmie LeStore.

Jeżeli kurier osobiście dostarcza paczkę, na której widać ślady zniszczenia, należy bezwzględnie sprawdzić zawartość w jego obecności lub nie odbierać przesyłki. Jeżeli uznamy, że cokolwiek zostało naruszone, a w środku brakuje jakiegoś elementu, należy z kurierem NIEZWŁOCZNIE sporządzić na miejscu protokół szkody. Bez tego dokumentu reklamacja będzie nieskuteczna.

Produktów w koszyku (0)
Wartość koszyka
0 zł
Przejdź do koszyka Wróć do zakupów
Dostosujemy się do Twoich potrzeb

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Sklep internetowy Lestore wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Lestore oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.