Na co powinniśmy zwrócić uwagę wybierając rolety do biura?

Na co powinniśmy zwrócić uwagę wybierając rolety do biura?

Jeśli urządzasz biuro i zastanawiasz się właśnie jakie rolety do biura wybrać, to na pewno dobrze trafiłeś. Dowiemy się czym się kierować przy wyborze rolet oraz na co konkretnie zwrócić uwagę.

Które kryteria decydują o wyborze rolet do biura?

Bezpośrednio na pytanie jakie rolet do biura wybrać się nie da. Musimy w pierwszej kolejności określić kilka kryteriów standardowych, które spełniać powinny okienne przesłony w biurze. Wśród wskazać należałoby te najważniejsze.
Pierwsza kwestia to wytrzymałość na eksploatację regularną. Dobre rolety skierowane do biura to te, które nie wymagają serwisowania regularnego, a raz zawieszone na danym oknie – będą przez wiele lat sprawne od zakupu.
Bardzo ważna jest także szybkość oraz także łatwość obsługi. Pamiętajmy o tym, że o ile w naszym mieszkaniu do okiennych przesłon sięgamy w ciągu dnia jakieś dwa razy, to w biurze na pewno są to ponadprzeciętne funkcjonalne rozwiązania. Im łatwiejszy i szybszy mechanizm w obsłudze rozwijania/zwijania, tym lepiej.
Musimy także zwrócić uwagę na sposób czyszczenia rolety. Rolety do biura wymagają czyszczenia regularnego albo też przez nas, albo też przez sprzątający serwis. Wybierajmy tylko wśród takich przesłon, z których usuniemy kurz ściereczką wilgotną. Odradza się zdecydowanie rolety, których tkaniny musiałyby być prane chemicznie. Co jak co, ale to angażuje dużo więcej pieniędzy oraz także czasu.

Sposób montażu oraz wrażenie wizualne

Jeśli nie jesteśmy właścicielem biura, a jedynie dzierżawimy użytkową powierzchnię, to zwróćmy także sposób samego montażu okiennych przesłon. Bezinwazyjny montaż oznacza nic innego jak to, że roletę możemy w dowolnym momencie zdjąć z okna. Na przykład jeśli zmienimy biuro oraz się przenosimy do całkiem nowej lokalizacji. Prawda jest taka, że rolety, które są przyklejane do ramy okna nie pozostawiają żadnych dziur. Jednak tak naprawdę doczyszczanie powierzchni z tej klejącej pianki jednak trochę czasu zajmuje. Z kolei wszelkie rolety montowane do ściany bądź sufitu inwazyjnie jesteśmy zmuszeni pozostawić właścicielowi biura czy też zdemontować rolety. Następnie musimy uzupełnić wszelkie braki po śrubach czy też kołkach oraz wymalować wnętrze.
Bardzo ważne dla nas są także wrażenia wizualne. Wybór okiennych przesłon do biura powinien być wypadkową funkcjonalnych oczekiwań (żaluzje aluminiowe lub drewniane) oraz wizualnych (rolety z materiałowymi przesłonami).

Optymalne rolety do biura

Bardzo dużą popularnością cieszą się żaluzje aluminiowe. Pomimo tego, że aluminiowych żaluzji nie znajdziemy już w mieszkalnych pomieszczeniach, o tyle w biurach są one w dalszym ciągu popularnie i to nie bez powodu. Aluminiowe oraz lekkie żaluzje chronią doskonale nas przed słonecznymi promieniami, pozwalają na bardzo swobodne regulowanie poziomem samego zaciemnienia, a przy tym nie wymagają one serwisowania regularnego oraz utrzymamy je łatwo w czystości.
Możemy wybierać spośród lameli tradycyjnych mających szerokość 25 lub 50 milimetrów o bardzo różnej kolorystyce oraz sposobie wykończenia. Musimy także zaznaczyć, że żaluzje aluminiowe pokrywane są materiałem, który odbija słoneczne promienie oraz także w pewnym zakresie ogranicza nagrzewanie się nadmierne użytkowych pomieszczeń. Żaluzje aluminiowe możemy śmiało zamontować na ramie okiennej bezinwazyjnie. To właśnie eliminuje samo ryzyko powstania szkód na suficie czy też ścianie biura. Żaluzje aluminiowe są także bardzo tanimi okiennymi roletami.

Produktów w koszyku (0)
Wartość koszyka
0 zł
Przejdź do koszyka Wróć do zakupów